Barcommissie

Een studievereniging zonder bier is als Adriaan zonder Bassie, Bèta-Gamma zonder FPS en de Montmartre zonder barman Barry; een eenzaam bestaan. Om te zorgen dat het levenssap stromende blijft en alle leden bereikt, bestaat de barcommissie.

Wij verzorgen de bar op evenementen met een eigen tap, maar organiseren ook om de week een borrel. Deze borrel kan volledig naar eigen inzicht ingevuld worden. Denk aan thema, locatie of een speciaal drankje. Als je bij de BarCo komt hoef je niet wekelijks te vergaderen, maar krijg je wel veel mogelijkheid om je creativiteit en gezelligheid kwijt te kunnen. Als ondersteuning is er de tapploeg; zij helpen een handje achter de bar op grote activiteiten. Ben je naar ons op zoek of heb je prangende vragen? Stuur dan een mailtje of kom gezellig langs op de borrels!

Contact: barco@svspectrum.nl