Bestuur 2011

bestuur-2011.jpg

Maarten Erich - Voorzitter

Als voorzitter heb ik het voorrecht om het gezicht te zijn van onze mooie vereniging. Ik studeer Bèta-Gamma en zit nu in mijn tweede jaar met als major Brein & Cognitie. Verder zorg ik er voor dat ik goed op de hoogte ben van wat er in de vereniging gebeurt hoe het met hoe het met de leden gesteld is. Ook zit ik de vergaderingen voor en zorg dat de informatie goed gedistribueerd wordt.Voor alle vragen of als je meer wilt weten kunt u mij altijd mailen.

Marie Beth van Egmond - Secretaris

Als secretaris zorg ik dat alles goed loopt binnen de vereniging. Ik zorg voor een goede communicatie, beantwoord emails en stuur elke week een leuk mailtje met daarin alle activiteiten en andere zaken. Verder hou ik de website bij en maak notulen tijdens vergaderingen. Als ik dan nog een beetje tijd over heb, studeer ik Beta-Gamma met als major Wiskunde. Daarnaast hou ik van muziek maken, dansen, en slapen.

Heleen Huygen - Penningmeester

Hanne Spelt - Commissaris Sociaal

Bij het sociale deel van de vereniging kom ik aan de pas. Hanne Spelt, 19 jaren jong en trotse Commissaris Sociaal van de SVBG. Op het moment zit ik in een tweedejaars Bèta Gamma, met als major Brein & Cognitie. Binnen de vereniging werk ik mee in twee commissies; de Feestcommissie en de Kleine Activiteiten Commissie. Meer informatie hierover is te vinden onder het kopje ‘commissies’!

Kelly Latijnhouwers - Commissaris Reizen

Als commissaris Reizen zorg ik voor alle activiteiten met een of meer overnachtingen. Dit houdt in: De eerstejaarsdagen, een liftwedstrijd, het allejaarsweekend, de wintersport en een zeilweekend. Elke reis wordt georganiseerd door verschillende commissies die door mij gecoördineerd worden. Verder studeer ik Future Planet Studies met als major Ecologie en reis ik zelf graag af naar verre oorden om te snowboarden of te duiken.

Daan Aerts - Commissaris Interdisciplinaire Activiteiten

Ik zorg voor studiegerelateerde zaken zoals het Interdisciplinair Congres Amsterdam, docu-avonden in Studio K, een studiereis en nog veel meer. Ik coordineer de Studiegerelateerde Commissie en de Congres Commissie en het Tijdschrift voor Interdisciplinaire Studenten. Ik studeer Future Planet Studies met de major Biologie. Naast mijn studie en het bestuur probeer ik zoveel mogelijk tijd vrij te maken om te klimmen en te zwemmen.