Bestuur 2017

Jelte Hoekstra - Voorzitter

Hey hallo! Ik ben Jelte, voorzitter voor een jaartje. Ik ben 19 jaar oud, atletisch, knap en een beetje optimistisch. Ondanks mijn liefde aan het thuisfront ligt mijn hart toch wel echt bij Spectrum. Als grote smurf op inwerkweekend, aan de spek-rum op de CoBo en als buurman van Congo ben ik al aardig in het bestuursleven gevallen. De grootste uitdaging van het bestuursleven vind ik het combineren van bestuur en hobby's. Dingen als fitness, wielrennen, theatersport en kleine dingen als lezen delven al snel het onderspit. Daar komt wel bij dat borrelen en heel veel nieuwe dingen tot een hoger level worden getild. Niet veel te klagen dus! Doordeweeks ben ik in Amsterdam, in het weekend soms in mijn jeugd-boeren-dorp Cothen. Ik wil als bestuurslid zo veel mogelijk mensen leren kennen, dus als ik je niet aanspreek, doe het zelf en dan koop ik een biertje voor je, proost!

Laryssa Sluijter - Secretaris

Als meesteres van al het geschrevene voel ik enigszins druk om mijzelf op een leuke manier aan jullie voor te stellen, maar ik ga het proberen. Ik ben Laryssa Sluijter, 21 jaar, geboren en getogen Amsterdammer, 2e jaars FPS'er met een major biologie en de secretaris in dit bestuur. Momenteel woon ik in de Plantagebuurt tegenover Artis, waar ik vaak (brakke) ochtendwandelingen maak en naar de flamingo's kan staren. Voordat ik secretaris werd heb ik in 2015 in de AJW-commissie gezeten en tot afgelopen januari was ik nog voorzitter van de Acquisitie commissie. Vind je bovenstaande informatie nou nog niet genoeg? Fear not. Lees elke donderdag mijn ledenmail (of maak een praatje met mij in het Hok) en leer mij vanzelf beter kennen!

Liz Mooij - Penningmeester

Hoi! Ik ben Liz, een tweede jaars Bèta-Gamma student met de major Medische Informatiekunde. Binnen bestuur 2017 vervul ik de rol van Penningmeester. Naast studeren, Spectrum en discussiëren over hoe je het woord paprika moet uitspreken, besteed ik veel tijd aan sporten (basketbal). Binnen Spectrum heb ik ervaring met een aantal commissies, zo heb ik EJD georganiseerd, loop ik met mijn camera rond op feesten voor de PromoCie en was ik voorzitter van de TripCie. Mijn eigen geld wordt gros van de tijd geïnvesteerd in mijn sneaker verslaving, maar ik zal mijn uiterste best doen om het Spectrumgeld nuttiger te besteden! Ik ben vaak in het hok aanwezig dus kom gerust een keer een praatje met me maken. Joe!

Lodewijk van Keizerswaard - Commissaris Activiteiten

Halloooo, ik ben Lodewijk, 20 jaar, eerstejaars Beta-Gamma en commissaris activiteiten. Naast dat ik een hele enthousiaste borrelaar ben, vind je mij ook op alle spectrum activiteiten. Ik en mijn vrolijke krullen gaan samen in onze vrije tijd voetballen met mede-speccies en wij chillen vaak op het Sciencepark of ergens anders in Amsterdam. Ik heb vorig jaar een tussenjaar genomen als skileraar in Oostenrijk en in de zomer geef ik les aan jonge zeilertjes. Je kan altijd al je diepe (en minder diepe) vragen bij me kwijt en een goed gesprek kan ik ook heel erg waarderen. Ik hoop dat ik jou nog vaak zal spreken op toekomstige activiteiten/reizen en natuurlijk op de borrel!

P.S. Mijn lijfspreuk: Het kan niet gek genoeg.
P.P.S. Mijn oorlellen zijn niet even lang.

Lilian Kingma - Commissaris Onderwijs

Mijn naam is Lilian, ik ben negentien jaar en ik ben tweedejaars bèta-gamma student met de major neurobiologie. Dit jaar ben ik commissaris onderwijs en zet ik me met veel plezier in voor de activiteiten, de reis, het congres en ons tijdschrift met educatieve diepgang. Naast dat ik spectrum heel leuk vind, heb ik ook nog andere hobby's; voornamelijk harp en reizen. Inmiddels speel ik namelijk alweer zo'n twaalf jaar harp, heb ik meegespeeld in verschillende orkesten en afgelopen zomer heb ik door Indonesië gereisd! Wellicht ken je me al, maar mocht je me nog niet kennen ben ik op de meeste spectrumactiviteiten te vinden. Ik kijk enorm uit naar de rest van dit jaar en hoop jullie allemaal snel te leren kennen!

Booker Hoekman - Commissaris Reizen

Ik ben Booker Hoekman, ik ben 22 jaar oud en zit in mijn tweede jaar Beta-gamma (major politicologie).  Ik ben geboren en getogen in Amsterdam maar ben net geen rasamsterdammer omdat ik in mijn formatieve jaren in Australie heb gewoond en nu voortdurend in het Engels loop te lullen. Vaak tot irritatie van mijn bestuursleden.  Ik ben de commissaris reizen wat betekent dat ik verantwoordelijk ben voor alle grote excursies behalve de studiereis. Ik had voor mijn functie al in een aantal reiscommissies meegedraaid en vond ik het heel erg leuk om mij harder in te spannen voor de vereniging. Ik vind het dus ook geweldig om apart van mijn reis-verantwoordelijkheden ook de vereniging verder te ontwikkelen en klussen aan t hok. Verder leuke feiten over mij: ik heb een enorme liefde voor honden (ik heb er ook drie), ik ken CPR en heb een ongelofelijke voorliefde voor cheesecake. Dus als er een of andere oude lul, die lichtelijk doch duidelijk naar hond ruikt, in het engels tegen je uitvalt omdat je de bus in moet gaan. Relax. Dat ben ik, geef me cheesecake en je wordt mijn vriend.