Bestuur 2022

WhatsApp Image 2022-03-18 at 14.00.37 (1).jpeg

Félinn Elenbaas - Voorzitter

Allerliefste speccies, na 1,5 jaar EC en de fantastische EJD van afgelopen zomer is het dan nu aan mij om samen met 4 anderen (ja met zijn 5jes dit jaar) Spectrum in goede banen te leiden en een fantastisch jaar neer te zetten. Met, maar hopelijk zo snel mogelijk ook zonder, corona.

Nu vraag je je misschien af: “maar wie wordt onze nieuwe voorzitter dan?”. Ik ben Félinn, tweedejaars Bèta-gamma met de major Medische Informatiekunde en Business Administration, je kan me dan ook overal vinden. Al 19 jaar dwaal ik door Amsterdam, dus niet alleen binnen de UvA maar ook in de stad ben ik overal te vinden. Zoals een echte BG’er kan ik niet kiezen en vind ik alles leuk: muziekfeestjes, spelletjesavonden, flunkyballen, lekker even sporten of elk ander spontane idee wat je kan bedenken. Zie je me lopen, spreek me dan vooral aan, als zelfbenoemd beerpong kampioen kan je me altijd uitdagen of we drinken gezellig wat in het hok.

We gaan er met zijn alle weer een prachtig jaar van maken, ik kan niet wachten jullie allemaal nog beter te leren kennen!!

Hannah Janssen - Secretaris

Hallo hallo lieve Speccies, ik ga samen met 4 hele leuke medebestuursleden onze vereniging een jaar draaiende houden. Hierbij mag ik de mooie rol van secretaris vervullen, jullie kunnen dus elke week een ledenmail van mij verwachten :). Ik zal mezelf even voorstellen, ik ben Hannah, 19 jaar oud en tweedejaars FPS met de bèta track. Ik breng het allerliefste tijd door met vrienden, daarnaast zwem ik soms een rondje (wanneer Spectrum winterduik?). Ook houd ik van koken, speel ik fanatiek spelletjes, sport ik op zijn tijd en lach ik vooral veel.

Binnen Spectrum heb ik met heel veel plezier samen met de EJD-commissie filmachtige dagen in Amsterdam georganiseerd. Misschien is mijn voorliefde voor het secretarisschap daar wel begonnen. En de familiedag niet te vergeten. Ik hoop dat dit een jaar wordt waarin ik veel ga leren. Maar allerbelangrijkste, is dat ik hoop dat het een jaar vol met plezier en gelach word. Ik vertrouw erop dat we snel weer samen kunnen dansen in Montmartre, in het zonnetje kunnen flunkyballen en studie-ontwijkend in het Hok kunnen chillen.

Thomas Rutgers - Penningmeester

Hoi! Mijn naam Thomas Rutgers, en ik ben de penningmeester van het 26e bestuur. Ik ben 19 jaar oud, door en door Amsterdammer en ben een tweedejaars student van Future Planet Studies met de major Future Earth. Misschien ken je me wel van het Hok, waar ik vaak zit :) Mijn hobby’s zijn theater, horror films en games met vrienden. Ik ben altijd bij voor een kopje thee en een gezellig gesprekje. Het zou een eer zijn om in het bestuur te komen als jullie penningmeester, en ik hoop dan ook jullie gezichten stuk voor stuk te leren kennen. Dat is dan ook het geweldige aan Spectrum voor mij, de hechtheid, en de mogelijkheid om echt iedereen te kennen. Dus wees niet bang mij aan te spreken, graag zelfs! Ik kijk het meeste uit naar alle evenementen, ze financieel mogelijk te maken als penno, en ik hoop zoveel mogelijk daarvan bij te wonen met jullie allemaal, als corona even meezit.

Merel de Maeyer - Commissaris Intern

Hoi lieve speccies! Ik ben Merel, 20 jaar oud en inmiddels 3e jaars klimaat gekkie (FPS), en dan specifieker de aardwetenschappen kant. Oorspronkelijk een Brabo, maar momenteel woon ik op zeeburgereiland in Amsterdam. Je kunt me kennen van de Barco, de naaktkalender, of natuurlijk een of ander spectrum feest. Hobbies heb ik ook, dat zijn onder andere concerten bezoeken, (bord) spelletjes doen, en van de natuur genieten. Ohja en natuurlijk het klassieke drankje dansje.

Ik ben super hyped om komend jaar door te mogen brengen als jullie nieuwe commissaris intern. Hopelijk voor het grootste deel zonder de belemmering van corona, maar mocht het niet zo wezen ben ik toch helemaal ready om er een feestje van te maken (wie krijgt er nou ooit genoeg van een klassieke amongus borrel ammiright). Hopelijk zie ik jullie allemaal bij alle super toffe evenementen die dit jaar nog mogen komen, of anders gewoon gezellig in het hok. Dan zet ik een pot thee :))

Maes van den Bosch - Commissaris Extern

Hey spectaculaire speccies, ik ben Maes (19), en doe nu mijn tweede jaar future planet studies op de gamma track. Volgend jaar heb ik het plezier jullie flitsende commissaris extern en ik heb er ontzettend veel zin in. Mijn favoriete bezigheden zijn skaten (al kan ik het niet zo goed), winnen met bordspelletjes, en nutteloze feitjes leren. Al moet ik zeggen dat ik ook vaak achter m’n computer te vinden ben om lekker te gamen. Ik zou heel graag meer van jullie leren kennen dus kom me vooral opzoeken als ik in het hok chill of geef me een belletje op Discord. Natuurlijk kan je mij op alle borrels en reisjes verwachten (als tante coroon dat dan wel toestaat) dus maak je maar klaar voor gekke dansmoves, eigenwijze beslissingen en dingen die je nog niet wist over je favoriete drankje.

Met als enige commissie ervaring bij de WiSpo denk ik dat het wel flink wennen gaat worden daarbovenop leer je helaas niet echt de leuke plekjes kennen als je tijdens corona volwassen word dus daar. Gelukkig kan ik veel op science park zijn als geboren en getogen Amsterdammer zodat jullie me goed kunnen helpen.