Eerstejaarsdagencommissie

De EJD commissie organiseert ieder jaar de spectaculaire eerstejaarsdagen waar alle nieuwe Spectrumleden zich meteen helemaal thuis voelen!

Het studiejaar wordt traditiegetrouw ingeleid met de wereldberoemde eerstejaarsdagen (EJD). Dé reis om je nieuwe studiegenoten en Studievereniging Spectrum op een leuke en fijne manier te leren kennen. Nieuwe mensen, nieuwe gewoonten, nieuwe namen en nieuwe tradities komen allemaal aan bod tijdens EJD. Drie knallende dagen en twee onvergetelijke feesten waarbij de eerstejaars hun ogen uitkijken, voorzichtig meedoen en uiteindelijk hun geluk niet op kunnen! Je kunt je hier aanmelden, zodat je er dit jaar van 23 t/m 25 augustus in Appelscha bij bent!

De eerstejaarsdagen zullen ook volgend jaar weer plaatsvinden op de woensdag, donderdag en vrijdag vóór de intreeweek.

Contact: ejd@svspectrum.nl