Feestcommissie

Deze levendige commissie zorgt met haar niet minder weelderige leden telkens weer voor de nodige opschudding in de leventjes van onze interdisciplinaire Spectrumleden. Zo’n vijf keer per jaar ontketenen zij hun creativiteit om voor een schappelijke prijs hard los te gaan. Dit gebeurt natuurlijk in stijl met elke keer weer een nieuw wild thema waarbij de beats je om de oren knallen, de club staat te trillen op zijn grondvestigingen en je scheel kijkt van de lasers. Van de evolutietheorie tot stralingsfeesten, romantische Valentijnsgala’s of chillende lounge party’s. De FeestCie is van alle markten thuis. De gezonde mix van een stel ingenieuze commissieleden zorgt telkens weer voor taferelen die menig persoon versteld doet staan. Mede door deze diversiteit, professionaliteit en gegarandeerde gezelligheid is de FeestCie één van de belangrijkste organen binnen Spectrum geworden. Klinkt het bovenstaande als muziek in de oren? Weet jij nog zieke line-ups? Of wil je gewoon heel graag mee werken aan dit bruisende onderdeel van de vereniging? Neem dan gerust contact met ons op.

Contact: feestcie@svspectrum.nl