Steunuiltjes

Als Spectrum vinden wij het belangrijk dat het goed gaat met onze leden en ook tussen onze leden. Het kan echter voorkomen dat je problemen hebt met iemand uit je commissie*, het bestuur of een ander lid binnen de vereniging. Wanneer dit het geval is, kan het helpen om hier met iemand over te praten. Daarom zijn er binnen de vereniging drie steunuiltjes. Zij kunnen als een luisterpaal dienen en indien nodig ook als mediator bij een gesprek tussen twee problemen. Hieronder introduceren de steunuiltjes zichzelf voor jou.

Let op: De steunuiltjes van Spectrum zijn geen professionals. Bij (ernstige) persoonlijke problemen kan het zijn dat zij je doorsturen naar één van de professionele kanalen van de UvA.

* In iedere commissie zit een afgevaardigde vanuit het bestuur. Ook zij zijn beschikbaar als aanspreekpunt over problemen binnen het reilen en zeilen van de commissie. Maak dus zelf een keuze met wie jij over je commissieproblemen wilt spreken.

Senna van Munster

Hi lieve speccies!!

Ik ben Senna en zit momenteel in mijn 2e jaar Bèta-Gamma. Ik doe de majoor culturele antropologie en heb afgelopen jaar bij de eerstejaars commissie gezeten. Ik houd erg van muziek, dansen en koken, dus als ik even geen tentamens of werkgroepen heb voor te bereiden stop ik daar graag tijd in :)

Als steunuiltje kun je altijd terecht bij mij als je tegen iets binnen of buiten spectrum aanloopt. Ik wil graag helpen door mee te denken en verder ben ik een luisterend oor, hoe klein of groot iets ook is. Alles blijft uiteraard tussen ons en is compleet vertrouwelijk, dus schroom niet om me te benaderen als je ergens mee zit.

Liefs, Senna

Sennavmunster@gmail.com

Thomas Rutgers

Hoi!

Mijn naam is Thomas, en ik ben een van jullie steunuiltjes. Ik kom uit Amsterdam en zit momenteel in mijn derde jaar van Future Planet Studies. Naast ijverig studeren houd ik me bezig met koken, bakken, sporten, theatermaken, noem het maar op.

Ik heb binnen Spectrum naast mijn bestuursjaar als penningmeester ook talloze commissies gedaan en evenementen meegemaakt; een echt actieve Speccie in mijn tijd (poeh, wat klink ik oud). Ik weet dus als geen ander wat een fijne en vertrouwde plek Spectrum kan zijn, maar ook hoe dat toch af en toe niet het geval kan zijn. Als je dus een probleem ervaart binnen een commissie of op een evenement, kan je altijd naar me toe stappen - om advies te vragen, simpelweg je verhaal kwijt te kunnen of om doorverwezen te worden naar de juiste hulpmiddelen. Je kan alles bij me kwijt, en het blijft uiteraard tussen ons.

Dus bij twijfel, bel me of stuur mij een appje of een mailtje, en dan kan je in ieder geval je hart luchten!

Liefs, Thomas

+31 6 11905776
thmsrtgrs@gmail.com

Eva Hekma

Hi!

Ik ben Eva en ik zit in mijn 2e jaar Future Planet Studies. Ik doe de major Earth en als het even lukt hou ik me dan ook graag bezig met stenen likken, glimwormen zoeken en bergen beklimmen. Verder hou ik erg van muziek, voetballen, zwemmen, fietsen en met fijne mensen zijn.

Binnen spectrum heb ik in mijn eerste jaar meegedaan met het Spectrum toneelstuk, sinds dit jaar zit ik in de CultCie en af en toe ben ik ook in het hok te vinden. Ik ben dus goed bekend met de vereniging, maar ben geen deel van het meubilair. Wellicht dat je het fijn vindt tegen iemand te praten die niet verweven is met de vereniging! Als steunuiltje kan je altijd je verhaal bij me kwijt. Stuur met een berichtje of spreek me aan, alle blijft natuurlijk tussen ons.

Liefs, Eva

Eva@biomedia.nl

Naast deze steunuiltjes hebben de andere studieverenigingen ook vertrouwenspersonen. Mocht je liever willen praten met iemand buiten de vereniging kan dat dus met deze personen:

ACD:

NSA: