TIS-redactie

Zoals elke professionele en zichzelf respecterende vereniging heeft ook Spectrum een heus verenigingsblad; het Tijdschift voor Interdisciplinaire Studenten, ookwel de TIS!

De TIS komt 4 keer per jaar uit en voorziet de hongerige interdisciplinaire Speccie al sinds jaar en dag (sinds 2007 om precies te zijn) van intellectueel leesvoer. Er is ruimte voor opinie en serieuze essays, maar ook voor humor en ins en outs over Spectrum. Fotoverslagen van feesten en reizen, interviews met bekende en minder bekende Spectrumleden, quizzen, poëzie, vaste rubrieken en eenmalige inzendingen; samen maken ze de TIS tot een zeer waardig Spectrum-blad. Naast een fantastische redactie die verantwoordelijk is voor het hele proces, zijn er vele vaste schrijvers en illustratoren aan ons verbonden die hun creatieve werk leveren als er een nieuwe editie in de maak is.We zijn altijd opzoek naar studenten die het leuk vinden om af en toe iets in te sturen naar de TIS. Dus stuur ons een mailtje als je op de maillijst wilt! Je krijgt een mailtje als het nieuwe onderwerp bekend is, en iets maken is geheel vrijblijvend. Maar, des te dikker de TIS, des te beter!

Contact: tis@svspectrum.nl